Біжуча

«Людина, для якої книжка вже у дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчуває себе обділеною, збіднілою і спустошеною». В. Сухомлинський

середу, 7 квітня 2021 р.

Всесвітній день здоров'я

 7 квітня, щорічно, відзначається Всесвітній день здоров'я. 

І спавді, здоров'я - це справжнє багатство. Наше власне здоров' дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими захворюваннями кожен день мають багато проблем. А людина, яка не хворіє, почувається впевнено, має багато енергії і сил. Здоров'я може мати дуже дорогу ціну. І переважно це стосується спроб повернути його. 

А щоб менше було з цим проблем, потрібно змалку дбати про своє здоров'я, вчитися берегти його. Сьогодні у нашій бібліотеці кожен бажаючий може долучитися до створення Букету здоров'я і почитати книги з цікавою та корисною інформацією про будову нашого організму, його особливості, про дієві способи і рекомендації щодо збереження здоров'я.

У Всесвітній день здоров'я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання і всім нам - бути здоровими та життєрадісними!



















Немає коментарів:

Дописати коментар